Så som vi krattar gången, så får vi gå, du och jag

Jag ser på 112 - på liv och död. Det är ensamt. Patrik är på kurs :( Typiskt. Men iofs lite skönt med. Jag har en enorm huvudvärk. Förstår inte vart den kan ha kommit ifrån. Jobbat å tränad idag. Som en vanlig dag lixom.
Jag har en fin karl jag. Mums vad jag tycker om honom. Men dumma kurs som ska hålla fast honom ändå till fredag. E ju så tomt i sängen när man vaknar. Men imorn får jag lite sovmorgon. Kanske sådär 30 minuter. Jag och Kenneth ska lämna in en bil kl 7 inne i stan så åkter direkt dit på morgonen. Nu ser jag på fina bilder i pausen.

Bild från i söndags när vi va på fotopromenad Patrik och jag <3

Elisabeth Andreassen – Det Är Vi Ändå är en väldigt fin låt som Kalles kör i körslaget sjöng å det va då jag hörde den första gången. Ta dig en kik vettja.

Funderar nu på att bota min huvudvärk med glass. Vi får se hur det blir. Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Emelie

Glass botar allt, jämt! Det kör jag med iaf ;)



Superfint kort på er!!

2010-05-18 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0