Say you want the same thing to

Så va veckans kortdag avklarad. På fredagas känns det knappat att man e på jobbet. Dagen går så ruggans fort. Har vart rätt lungt idag med. Alltså inte som i att jag inte haft nått att göra, för oj vad det börjar rulla in grejer, och på måndag ska vi spränga vid breddningen för första gången. Jiha!! Ska bli så spännande så!! Men den har vart lugn på så vis att det inte vart så mycket folk på kontoret.

Nu sitter jag i soffan å väntar på att få åka till Stockholm. Rix FM-festival i Kungsträdgården och det va så många grymma artister så jag kunde bara inte låta bli. Ska möta upp Patrik där med. Joshua Radin ska spela och det är väl ändå huvudorsaken till att jag vill dit. My good vad jag älskar hans musik. Hörde han live på radion i morse, fy bubblan. Jag kommer gråta när han spelar Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]. Det kommer va en magisk stund i solen och värmen med min fin. Ska förbi pappa å låna ett objektiv me till kameran så jag kan ta en massa närbilder. Me like!

Åh, pust och suck. En dusch kanske och en funderare över vad för kläder man ska ta på :S
Och så ett Vänner-avsnitt :)
Trevlig helg 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0