Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty

Tjiiiiiises o hej! Söndagmorgon och solen skiner, eller börjar att titta fram iallafall. Igår var en strålande dag. Jag och Patrik tog cyklarna över till mamma och pappa där pappa var i full färd med att bygga altan. Patrik hakade på där och det gick som smort tror jag minsann. Kul att se dom bygga tillsammans. Jag satt å läste i en stol. Heeeelt okej det med. Läser Slash just nu. Mycket bra hittils. Slash är gitarrist i Guns'n roses så är väl en slags självbiografi, eller vad man säger, om hans liv. Intressant faktiskt! Bjöds på rabarberpaj också. Och rabarbersoppa :) Mums, nu är sommaren här!
 
Slash med sin karaktäristiska cylinderhatt. Guns N' Roses – Paradise City

På kvällen va ja ut me Maria och Mia. Vi käkade på Plock och drack drinkar. Sen gick vi vidare till Sjösidan (?) för ytterligare en drink. Så himla underbart att man kunde va ute så länge utan att ens tycka det är kallt. Helt otrolig egentligen att jag bara för några dagar sedan fick skrapa is från framrutan på bilen och typ 5 dar senare ligger å svettas i bikini. Skumt men sweeeeeet!

Nu ska jag och gosen ut på en liten fototur. Hoppas på många vackra bilder.
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0