The show must go on

Nu är jag hemma efter en härlig Våryra på UKK. Massa små söta barn (läs gymnasieelever) som satte upp gratisföreställning. Så himla skoj å så glad man blir. Queen – The Show Must Go On Patrik va me och pappa lika så. Fotografen himself lixom. Som alltid befunnit sig bakom kameran och därför har allt hår kvar.... Patrik skrattade iallafall...
Sen sist då. Har hunnit med ett härligt kosläpp (bilder kommer snart...), visat vår stora 385a för Patrik och när jag satte på blinkljusen på Landcruisern blev han så glad så glad. Som ett barn på julafton, typ... Sötnosen!
Har varit på spökvandring i Stockholm med efterföljande trerättersmiddag. Jag blev rädd som en liten myra påväg att bli slukad av en enorm myrslok... Eller nått... Patrik bara skratta åt mig då. Fast lite tog han hand om mig med.. Fast nä, mest fnittra han. Tyckte nog jag va töntig. Men det står jag för. För vad är meningen med spökvandringar, spökhistorier och spökhus om man inte blir rädd. Jag är expert på att skrämma upp mig själv, och jag gillart!
Så har vi hunnit med en sväng till Patriks mamma och karl ute på landet så att jag fick lufta mig och insupa lite lantluft, som dom så fint mobbar mig. Stabo som man är. :) Mat fick vi där, och fika. Mums!
Så har man hunnit med att jobba en dag me. Och träna abs och löpt. Ja.. det är nog allt för mig. Nu ska jag se på Håkans bar och dricka saft. Kram och puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill se kort, som alltid ;) Puss

2010-05-10 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0