This could be heaven

Nu är vi hemma igen efter en ordentlig heldagsshopping. Har lyssnat massa på Queen i bilen och stötte på en låt som fanns me på Absolute music 20 från ungdomens dagar. Queen – Heaven For Everyone (Single Version) Så himla fin :) Men, helt galet vad vi har shoppat. Fast inte jag så mkt. Mest Patrik. Å det är inte illa det. Här är vad vi lyckades skrapa ihop på Karlssons.


Yes, lyxade till med Tom & Jerry-påsar :) Sweet!

Så, det blev alltså en tur till Thun's. Efter 2,5 h där och en hel del inköp slängde vi i oss en varsin macka å drog sen vidare till Karlsson's. Stannade till på Outlet i Järlåsa men där vare typ sämst :( Sen åkte vi förbi Örsundsbro och Iittala-outleten. Där fick jag köpa 3 fina plåtburkar. Var tillome Patrik som nästan tvingade mig. Haha, ne, men han sa iaf att han tyckte att jag visst behövde dom o att man typ inte kunde få för många. Yes. Han lär sig:P
Iaf, på Thun's blev det storhandling. Patrik plockade på sig massor påväg till provrummen och nästan lika mycket fick han med sig därifrån. Typ 3 t-shirts, 2 pikéer och en långärmad och ett par strumpor. Jag fick med mig bara ett skärp, ett svart baslinne och en typ sportbh fast utan sporten. Sen blev det lite hemgrejer med. Muffinsform i aluminium, bakplåtspapper, ett cykellyse till Patrik, presentsnöre, scrapbookpyssel, fryspåsar.. och kanske nått mer... Vi är nöjda iaf men väldigt trötta. Skönt att få slappa lite nu. Men snart kommer Mia över på mat, vin och singstar. Blir en herrans perfekt kväll. Yes!!!

Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0