Till dom ensamma

Usch, idag är nog ingen bra dag. Va dödligt trött när jag skulle gå upp. Kändes som att jag typ inte sovit en blund. Upp å iväg till jobbet iaf och där vare skojsigt som vanligt. Fick en massa bra gjort. Lite otrevligt hände också men men.. Vi får önska oss själva bättre lycka nästa gång. Sen vare hem å iväg på träning. Power+Abs å inte heller det var väl egentligen så himla lyckat. Under cykelturen dit kände jag den där obehagliga värken i armbågen igen. Å där satt den sen fast. Stundvis under träningen gjorde det så ont att jag bara ville gråta. Duktig som jag var vilade jag då iaf lite och tog bort några vikter från stången med. Applåd till mig själv där tror jag. Jag lär mig med tiden. Sen blev det mysig trevlig måndagsmiddag som sig bör med Emmie och Herman. Såg sen på Håkans bar och fick smaka en av Idas goda fina kakor. Som balsam för själen typ. Bravo Ida!!! Du kanske ska omskola dej till bagare ;) Nu e ja hemma å ser på Hollywoodfruar. Snart önskar jag att jag får sova!
Kram för idag och njut till Mauro Scocco – Till dom ensamma

Kommentarer
Postat av: ida

undra om det var mina kakor eller någon annan ida... hmmm...?

Jag har faktiskt blivit en hejare på att baka!



Du har en väldigt tjusig header måste jag säga! Fint

2010-05-07 @ 16:18:19
URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0