Världen ligger helt i dina händer

allting ser så gulligt ut från ovan.. Ja så sjunger Lars Winnerbäck i sin finfina låt Lars Winnerbäck – Håll ut. Tycker den är så bra så bra!

Jag sitter och pillar med bilderna från valborg. Har idag varit ute å sprungt, städat ytterst lite samt varit på stan med Mia. Intog en glass vid ån i solen, dock var det alldeles för kallt mot vad vi hade tänkt oss :( Typiskt. Men det var mysigt ändå!

Snart ska jag spela lite rockband för mig själv o vänta på att gubben min kommer hem. Är iväg å hjälper Tickan i köket. Dom hade inte den bästa tidplanen tror jag minsann, inte lyckades dom hålla den iaf. Så nu fick dom jobba på söndan me. Men så kan det gå. Allt blire inte alltid som man tänkt sig.

Jag e lite småtrött o längtar efter att nån pillar mig i håret.
Kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0