You are like a sunset behind a mountain somewhere

Ja, resultatet från torsdagen vet vi ju redan. Sverige gick inte vidare och det känns väl sådär måste jag erkänna. Hade som en klump i magen hela natten sen där efter. Men nu har jag landat lite i det och blickar framåt. Har hittat mina tre nya favoriter. Tom Dice – Me And My Guitar från Belgien, Didrik Solli-Tangen – My Heart Is Yours från Norge samt Jon Lilygreen And The Islanders – Life Looks Better In Spring från Cypern. Får väl se hur det går för dem ikväll. Iallafall hade jag väl lite mer samma smak som Europa i torsdags iaf om vi jämför med tisdagen. 8 av mina 10 valda gick till final. Nått bra iaf :)

Nu ska ja snart få Richard på fika, sen blire kanske en sväng på pyssel och scrapbookmässa me Emmie och sen blire laddning för ikväll. Jag är tooooookigt taggad!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0