and you've lost all sense of control

Nu sitter jag å lyssnar på Green Day – 21 Guns - Feat. Rebecca Naomi Jones, Christina Sajous, Mary Faber, Stark Sands, John Gallagher Jr., Michael Esper, Company (så himla bra!!!) å väntar på att min söt ska komma hem.
Jag har en turban på huvudet för jag e nyduschad. Det känns fräscht, och nyttigt efter dagens träningspass. Jag ska va duktig också. Jag ska laga mat idag. För min prins kommer hem senare än jag för en gångs skull. Det är sjukt egentligen att man aldrig hinner nått. Jag önskar att man hade en jobbdag på minst 12 h varav 4 utan maskiner och anläggare för att då ägna sig åt "innejobb" och sen önskar jag att det va typ 8 timmar tills man måste sova och att man hann träna och äta mat för att sen kunna hitta på nått på kvällen. Det går inte idag. Det är jobb som titt som tätt drar över på tiden. Sen träna och äta å sen försöka hinna med en stunds mys i soffan innan det är dags att sova. Jag önskar också att helgen va typ 4 dagar med typ 34 timmar/dag också. Tänk vad mycket man skulle hinna med. Men det får bli när man blir pensionär, då kommer man ha hur mycket tid som helst till pyssel, rockband, singstar, vänner, familj och musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0