Onani

Nu är det fredagsmyyyyyyyyyyyyyys <3 Åh vad jag älskart å åh vad det är välbehövligt. Har jobbat på jobbet idag och sen i lägenheten. Blev tipsad av mamma att det va 50% på allt på Återbruket så självklart var jag tvungen att ta en tur dit me. Blev två ramar som jag ska måla och sätta i en fin grej, dom kommer sen hänga på väggen i kontorsrummet. Så blev det en glasskål på fot. Och så blev det 6 st dessertskålar på fot. Jani, 45 spänn gick kalaset på. Som hittat måste jag säga. Kom hem och allt åkte in i papper och ner i flyttkartonger på direkten. Åh nu vill jag ju bara att vi ska bli klara med lägenheten. Men vi var iallafall i lägenheten några timmar på eftermiddagen. Rev ner tapeter för fullt hus. Och innan vi gick primade vi också golvet i hallen så att vi imorn kan flyta det och få golvvärmen på plats. Vi ska också göra allt vi kan för att få ner tapeterna i alla rum med. Dock tveksam för det går långsamt och är mycket.
Kom att tänka på denna låt när jag rev å slet som mest i tapeterna idag. Patrik visste inte vad det va för låt. Jag minns den som igår. Melodifestivalen 2007 och även Nollkå  -07.
http://www.youtube.com/watch?v=4qh6UPp6m4I
Nollesången (den interna) gick typ såhär...
Pollaxbacken är stället där det händer det är där som vi går från noll till ett
Vi ska bära vårt samvete, samla poäng, även när vi är i säng.
Där finns Nollkå det är dom som lär oss detta
det är dom som lär oss att ha kul
hm... sen kan jag inte komma ihåg nått mer just nu.
Nu ska jag stänga ner min dator och ägna resten av kvällen helt åt min underbara finfinaste sambo och älskade pojkvän. Doobidoo och film, Prinsessa, står på schemat!
UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0