that's where you'll find me...way up high

Somewhere over the rainbow, way up high, and the dreams that you dream of.
Israel “IZ” Kamakawiwo`ole – Over The Rainbow/What A Wonderful World
Ja, drömma får man ju. Inom loppet av 3 dagar har två personer som jag inte hör av allt för ofta hört av sig bara för att de drömt om mig. Undrans vad det kan betyda. Drömmar är intressanta. Ofta skrämmande. Hur funkar det där med drömmar egentligen? Det finns ju inget värre än att vakna på morgonen och inte veta om man drömt eller om det är på riktigt.
Idag har jag en ensamskönhemmasöndag. Patrik jobbar, tyvärr. Visst är det skönt att ha en dag själv, för det var otroligt länge sen jag bara degade hemma själv. Men ändå, jag saknar min lilla gurka! Må han snart komma hem och hålla om mig! Jag saknar honom!
Jag dricker o'boy. Det får man göra på söndagar tycker jag. Ska snart pyssla lite tror jag. Mamma kommer hit också. Vi ska festplanera lite. Henne saknar jag också för det va ju jättelänge sen vi sågs!
Vad veckan bjuder på fram till fredag bryr jag mig egentligen inte så mycket om för på fredag är den STORA DAGEN D. Då får vi nycklarna till vår älskade lägenhet. Kl. 11 är det dags och när alla pengar är överförda och papper påskrivna åker vi direkt till nya lilla lyan och firar med rivningsfest kvällen lång. Så är du sugen på att få ut lite aggretioner och bära lite skräp, kom förbi vettja! Det blir kul :)
Nu ska jag pyssla mig en ring.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0