You dare to dream but still you're too afraid

Vi myser med tända ljus och te ikväll. Har vart iväg å tränat samt fyllt i massa viktiga papper som ska iväg me posten. Bla. har vi deklarerat och godkänt att vi från fredag räknas som en familj. Det känns underbart och mysigt må jag säga. Och spännande!
Mitt vänstra knä värker mer än normalt. Har vart så några dagar nu. Vet inte riktigt alls vad som har hänt. Har ikväll provat med både vetekudde och diplofenac men det verkar inte vilja lindra. Massage från Patrik går inte heller för jag verkar ha fått nån slags kittelsjuka i knät ikväll. Så nu provar jag med te. Sen tror jag nog att jag ska mysa ner mig i sängen och läsa lite.
Blev nyss tipsad om att Alter Bridge tredje album kommit ut på Spotify så måste försöka ta mig tid å lyssna lite på det också. Gör det du med vettja :) Alter Bridge – Isolation Så nedrans bra ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0