Barn

Inatt drömde jag att jag och Patrik fått tvillingar. Det var de två små sötaste barnen man kunde tänka sig. Helt ljuvliga! Å det hade ens knappt märkts att jag va gravid, vilket kan anses som lite knäppt. Men så är det väl i drömmarnas värld. Vi va på BJ utomhus, fast det var mer som ett hängställe än en klubb. Vi träffade Ingmarie och Börje utanför när vi började gå därifrån och Ingmarie fick hålla den ena lilla söta. Åh vad mysigt det är med lite bebismys, jag tror jag börjar få abstinens. Dags att träffa världens finaste Emre igen. Min lilla favoritzebra!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

.. eller dags att skaffa en egen? nu när jag har fyllt 23 är det nog hög tid att bli moster.

2011-11-22 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0