London baby

Inatt har jag vart i London med Emmie. Vi fick bo på värsta sunkiga hotellet. När vi kom dit fick vi inte checka in direkt utan skulle få ha väskorna i en dusch. Detta visade sig inte vara någon bra ide då det va läcka där inne och det bara sprutade vatten ur väggarna. Vi fick istället ha väskorna i foajen vilket kändes lite halvt osäkert. Men iallafall... Jag hade med mig en A3-pärm och min i-pad men jag hade väldigt svårt att hålla koll på dessa utan la dem typ överallt jämt och fick alltid springa tillbaka å hämta dessa. Och det var inte allt jag hade med mig. Verkade som att jag hade nån slags tro att jag skulle ha mycket tid över, för jag hade inte bara med mig en bok utan när jag öppnade resväskan uppenbarade sig inte mindre än 10-15 böcker. Tyckte detta var så pinsamt att jag under resan gjorde allt för att Emmie inte skulle förstå hur ofantligt många böcker jag faktiskt packat ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0