Superdance

På träningen idag fick jag mig minst sagt en överraskning. Men en glad en! Först core som vanligt å sen skulle det va just dance. Men ingen ledare kom, inte den vanliga iaf. Utan det kom en annan som i vanliga fall tydligen kört värsta superaerobicpasset förra terminen. Så det blev fullt ös medvetslös med 70 min avancerad aerobic. Men shiiiiit va kul det va! Från start va vi typ 9 pers men vi va bara 4 kvar till slutet. Ledaren körde väl slut på de andra. 😏 insåg idag iallafall hur mycket jag älskar dans å musik!!!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag tror snarare att de var vettskrämda! Dans kan ha den effekten på folk. Ehm, mig.

2011-11-16 @ 20:54:45
URL: http://helloemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0