Får man vara nöjd?

Förra veckan hade jag medarberarsamtal med min chef. Ett toppensamtal då vi diskuterade allt mellan himmel och jord. Kände att jag kunde säga det jag ville och det var lixom på ett avslappnat sätt. Eftersom det var mitt första på nya jobbet bokades ett lönesamtal in på separat tid. Och det var idag. Det sista min kollega sa innan jag åkte från bygget var att inte gå därifrån förrän jag var nöjd. Fått känslan av att folk inte brukar vara det efter ett samtal av den typen. Men om man kommer dit, får ett bud som känns mycket bra, efter ens egna mått mätta, och högre än vad man hade våga önska, men väl försvarbart. Får man då gå därifrån och vara nöjd?


Kommentarer
Postat av: ida

Klart man får vara nöjd! Det är väl fantastiskt att få vara nöjd!

Kram idun!

2012-02-29 @ 10:45:34
URL: http://idabrita.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klart du ska vara nöjd. Grymt. Du är bäst!!

2012-02-29 @ 20:23:29
Postat av: berit

Solen!Du är bäst!!Vad himla roligt!Vet att du är väl vrd all uppskattning!!Puss!

2012-03-03 @ 00:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0