Stumma ben

Fick äntligen med mig Mattias på cirkel75-pass igen. Superkul med lite sällis även om jag har fått två "kompisar" som båda två som jag har vår plats å alltid kör hårt varje onsdag.

Men oj så stumma mina ben var. Efter första varvet och mellanspelet bestående av trapplöpning va bens rätt trötta när vi som första övning skulle köpa step-up på brädan. Men det va bara att kämpa på. Och nån stans i allt det jobbiga och slitiga så är det väldigt kul! Dock som vanligt, knäproblem. Kom efter andra varvet och mellanspelet som bestod av ankgång varvat med grodhopp och med jägarvila som avslut. Lite djuriskt tema skulle man kunna säga. Men vad gör man?! Biter ihop och kommer igen. För det är ju kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0