27

Nytt år nya utmaningar! Hade en fantastisk dag och kväll igår. Morgonen började med te i sängen och en sjunga de Patrik, ja, iallafall två rader ur sången. Sen kom mamma å pappa i vanlig ordning vid kvart över nio å jag fick massa fina presenter. Bl.a. bidrag till längdskidor, jiho! Men det fattade jag först idag. Så nu längtar jag efter snö!! Dagen firades i övrigt me alla mina fina vänner å släktingar som kom förbi på lite fika. Kvällen bjöd på tre rätters i alsike hos nyditflyttade Mattias o jossan. Olov o Cissi va också med. Och solo såklart. Supergod mat me massa oxfilé åt oss alla sju! Dns nyårsquiz hanns med och ett nyår firades in. Natten fortsatte med nostalgitripp tillbaka till det glada 90-talet då Mattias plockade fram sin gamla cd-samling från dj-tiden. Herregud vad me låtar och vad med minnen! Först strax efter fyra blev det sängen efter en strålande nyårsafton.

Tack alla nära och kära som valde att ta er tid att fira del av dagen med mig!
Och gott nytt år!!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som att även kvällen var toppen! Härligt. <3

2012-01-01 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0