En önskan slog in

Ja, vilken dag. Jobb jobb jobb med gjutning. Fast jag titta bara på!

Vigselbokaren ringde idag å ville få tid, plats och vigselförrättare bekräftad. Så det fick hon. Perfekt så nu ere skrivet i sten kan man säga.

Blev aerobic efter jobbet men kändes att kroppen inte va helt okej. Hem för snabbdusch å sen blev det handling inför fredagens finmiddag.

MEN!!!! Det roligaste idag är ändå att jag på skoj skickade in en låtönskning till P4. Önskade Ulf Lundell med Lycklig man för det är en låt som jag och Patrik i princip träffades till kan man säga. OCH det roligaste sen är att efter några timmar så hör jag låten på radion. Hon har alltså spelat min låt förstår jag när hon efteråt säger att det är från Evelina till hennes blivande man. Hihi, busigt va!!! Och sjukt roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0