Jag fångade en räv en dag

Hemma från mysig pysselkväll hos Emmie. Nu känner vi oss redo för lördagens disneyfest.

Cykelturen hem och den blandade spotifylistan bjöd på både Eric saade och Måns. Perfekt pepp i kylan.

Jag har insett en sak idag också. Jag är allergisk mot päls, å inte vilken päls som helst heller utan en sån där lurvig fuskpäls. Dagens note to self efter pysslet. Å jag som varit orolig för pälsdjursallergi, visade sig vara någon form av hårallergikli i näsan bara. Å tur är väl det!

I övrigt har dagen bestått av kändisskap. Först filminspelning på jobbet och sen fotografering på träningen. Så se upp, snart finns jag överallt omkring dig ;-)

Nu blire bums i säng på byggmästarn. Puss å krAm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0