Morning!

Det låter som att nattens match var mycket spännande. Kanske skulle man sett det iaf, jag dock spenderade istället timmarna sovandes i min sköna säng. Tror nog det var bättre för mig ändå. Känner mig hyfsat pigg, just nu iaf. Men kroppen värker fortfarande av den värsta träningsvärken i mannaminne. Snälla hjälp mig att bli av med den, brukar gilla träningsvärk men denna gång är det inte ens roligt. (fast lite skönt måste jag erkänna, och mycket peppande).

Idag väntar födelsedaglunch hos min barndomsgranne å så ska jag hjälpa mams å paps å röja lite i källaren så att det blir ordning i relaxen där nere. Sen ikväll blir det dejt med Emmie och Therese. Ska bli superkul å mysigt. Ser verkligen fram emot det!

Nu beger jag mig nog till soffan å läser lite om hur Magnus Carlsson har haft det i sitt liv å lämnar mannen i mitt liv sovandes en stund till.

God morgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du tränat för galet egentligen?

2012-01-06 @ 09:31:11
URL: http://helloemmie.blogg.se/
Postat av: syrran

släng inga av mina saker!!!

2012-01-06 @ 11:37:57
URL: http://isabellochlivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vill också veta vad du tränat ;) Duktig!!

2012-01-06 @ 16:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0