Och nu!

Sitter i den nya sköna fotöljen i burspråket och tänker. Vad göra nu då? Kl 16.10 går tåget mot Stockholm. Det ska jag ta. Innan dess ska jag packa, duscha, fixa mina förskräckliga naglar, å förhoppningsvis försöka få mig nått i magen eftersom nästa mål mat inte blir före 20.30 å jag gissar att en hel del alkohol kommer ha slunkit ner innan dess så tänkte jag att det vore bra. Tror det kan bli en portion julgröt. Finns ju trots allt färdig i kylen. I övrigt är det mest byggkaos här hemma, igen! Så därför orkar jag inte packa för det är bara oreda på allting.

Men med bara dryga 2 h kvar är det väl bara att sätta fart. Hoppas på att hinna me en snabbvila med så jag orkar hela natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0