På g!

Sitter på tåget nu på väg till Stockholm. 4 min till avgång. Det som vankas är kryssning med fina tjejor. Frida skall firas med dunder å brak. 7 tjejer på Östersjön, ni som ska dit, passa er. Detta kan bli farligt!

Ska möta upp Ida vid slussen för lite försnack innan resten dyker upp från sina arbeten. Öl skall intas sen bär det iväg. Mat och dryckesbuffe, det kan väl aldrig sluta väl?!

Har redan insett två grejer jag glömt. Hörlurar till mobilen, vilket innebär att jag kommer få slut på batteri då jag måste köra hiss istället för att lyssna på musik hela tågresan. Och, till saken hör att jag glömt laddaren också. Som tur e har nog någon annan med sig laddare hoppas jag, i denna iPhone-täta värld.

Nu, hiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0