Fruktsallad

Nu serveras det fruktsallad på byggmästarn. Önskar att vi alltid hade fri tillgång till all sorts frukt. Det är ju såååå gott!

Dagen i övrigt har bjudit på tebesök av Mia på förmiddagen och trevligt samtal. Sen blev det sy och antikmässa med mamsen. Shoppade upp mig på vad som eventuellt kan bli bröllopsörhängena :-0 egentligen va det tänkt att bli ett par blåa, men dessa bara kom till mig. Hade ångrat mig grovt om jag inte shoppat upp mig på dom.

Sen blev det fika och middag på Örbygatan. Alltid lika mysigt. Fick massa fina servetter av mamma som hon köpt i Norge till mig. Och även en perfekt bok med massa dukningsinspiration. Fina fina mamma <3

Kom hem å smidde lite planer för bröllopet. Kollat upp catering och ska försöka få till en fredagsmiddag för att provsmaka menyn snart. Skor har jag också en ide till. Ska kanske beställa hem dem å testa!

Om 40 min börjar big brother. Åh vad vi längtar!
Gokväll!


Kommentarer
Postat av: mia

Vi äter också fruktsallad :)

2012-03-04 @ 21:09:49
Postat av: Emmie

Tjusiga örhängen! I like!

2012-03-05 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0