Inköp

Äntligen! Har jag shoppat upp mig på nya träningsdojjor. Inte en dag för sent. Fick ryck på att ligga inne i det fina vädret så blev en promenad till Gränby. Dock visade det sig på väg hem att det inte va så varmt å skönt ute som man skulle kunna tro när man tittar ut. Så nu kan vi med gott samvete återgå till soffan.

Knäna totalstrejkar idag. Skit också!! Så promenaden gick inget vidare snabbt. Varje steg va en pärs. Men ska tvinga min älskade Patrik att massera å smörja in dem lite snart.

God dag på er


Kommentarer
Postat av: Emmie

Snygga! Jag ska också slå till på ett par nya. Kanske också Nike så kan vi matcha :)

2012-03-11 @ 16:30:55
URL: http://helloemmie.blogg.se/
Postat av: gullan

jag har också köpt nya! förra veckan blev det reebok och idag fick jag mig ett par cerisa/gula nike. asschyssta! passa knäna. puss!

2012-03-14 @ 15:40:33
URL: http://isabellochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0