Obekvämt

Känner du igen känslan av att någon kommer emot dig, vinkar åt ditt håll, eller säger något som skulle kunna vara till dig, men du känner inte igen personen. Du är inte riktigt helt 100 på om personen försöker kontakta dig, eller finns någon bakom sig som personens vink var ämnad åt. För att inte verka otrevlig svarar du snällt på tilltalet. MEN!!! När du väl gjort det visar det sig att det inte alls var dig personen pratade med, utan killen bakom dig. Knallröd i ansiktet tittar du åt ett annat håll och låssas som att inget har hänt. Detta inträffade på gymet igår. Som tur är var det inte jag som blev den knallröda utan killen i maskinen framför mig. Han satt å körde på med sina benpress när en kille kommer mot honom och säger "hur går det?" "jo tack bra svarar killen i benpressen". Samtidigt hör jag från maskinen bredvid mig hur två andra killar också svarar och de fortsätter prata med varann. varpå killen i benpressen gör precis som jag skulle gjort. Blir högröd i ansiktet och tittar åt ett annat håll och känner sig nog allmänt skamsen. Varför skall man alltid skämmas och tycka saker är pinsamma?!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Man skäms nog rätt ofta helt i onödan!

2012-03-17 @ 11:03:12
URL: http://helloemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0