Sådärifarten-pt

Fick lite bonus-pt-tid idag. Träffade Christofer som e cirkel-instruktör på gymet å han saknade mig nog på passet igår då jag tyvärr va 1 plats ifrån att få va med. Snopet! Fick då bli gym istället. Förra veckan frågade han hur det va med träningsvärken efter cirkelpasset. Dåligt sa jag å då fick jag en bassning om att jag nog måste ta i hårdare. Men hur gör man då? Kör ju fullt ut å lite till på alla övningar. Hmm! Typiskt! Idag iaf tipsade han om ett nytt pass som skulle dra igång i slutet av mars som va löpning ute med en massa stationer på vägen. Det trodde han skulle passa mig. Kanske värt att testa! Det låter ju onekligen roligt. Frågan e bara om mina knän pallar... Suck!

Nu stoppar jag i mig några russin å mandlar. Sen blire dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0