Nu är det lördag igen

Vilken härlig kväll igår. Massa fina tjejer och massa god mat. Mycket prat om barn vart det och inte så konstigt när det är en massa barn på g. Ser verkligen fram emot den nya fasen i livet som vi har framför oss. Men hus, barn och härliga middagar.

Patrik ställde just frågan om när vi ska köpa ett hus. Kollade på ett jättefint hus förra helgen. Mycket strul fram och tillbaka har det varit. Får se hur utvecklingen blir nästa vecka med budgivning och sånt. Har haft kontinuerlig kontakt med mäklaren i veckan å rett ut ett och annat. Huset har en toppen planlösning med bra antal rum, helt okej skick så att det är inflyttbart utan för mycket jobb, trädgården är strålande och dubbelgaraget med stora förvaringsmöjligheter gör inte något sämre. Inte allt för dyrt heller ändå, det enda jag egentligen är tveksam över är läget, om det kanske inte är lite på gränsen till långt bort ändå. Tyvärr! Verkligen! Sen vet jag inte heller om jag känner mig helt 100 på att lämna Byggmästarn riktigt än. Vi får se vad framtiden har att erbjuda helt enkelt. Den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lördagar är mysiga! Hoppas ni hade en skön kväll tillsammans. Hus kommer bli fantastiskt, men Byggmästarn är ju också mys! Håll oss uppdaterade :)

2012-10-28 @ 08:10:11
URL: http://emlj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0