Så mycket bättre

Jag älskar lördagar. Och jag älskar att få komma ut på landet. Mitt kära älskade Torsborg. Vad skulle jag göra utan det stället?!

Löste melodikrysset i morse å sen drog vi oss ut till sommarstugan. Där väntade eldning på tomten, rensning av grovsopor som en bil kommer och hämtar på måndag, Patrik satte dit de sista plåtarna på det omlagda taket, Patrik och pappa tog upp lillbåten. Vi åt korv på altanen och grillade några marsmellows i öppna spisen. Och!!!!! Vi smygtittade lite på filmen från vigseln. Tittade bara på startmusiken samt ingången. Men shit vad det kändes i hela kroppen. Gåshus och hjärtat började slå snabbare. Så himla underbart! Jag vill bara uppleva den där dagen igen, den bästa dagen i mitt liv, och igen, och igen, och igen. Så himlans fantastisk var den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0