Wierd dreams

Shit i natt har jag drömt så mycket skumt alltså. Knappt jag kommer ihåg hälften men ska försöka skriva ner lite grann.

Huset i tittat på var vi och tittade på igen ihop med mäklaren samt säljaren. Eftersom det inte var en planerad visning så var det inte helt undanplockat. Där fanns en sjukt skum och enormt stor trapp som man kunde ta bort om man ville. Den hade de för att få två vägar till övervåningen. Funderade starkt på bara hur man skulle få undan den då den typ tog upp hela golvytan. Men, iallafall så undrade mäklaren om vi ville lägga ett bud. Jag tvekar lite men Patrik säger 2795000 och säljaren sträcker snabbt fram kardan och så har de tagit i hand på köpet. Jag blir lite förvirrad men hinner inte vara det så länge förrän det kommer ett till par och kollar på huset. De går runt ett tag och sen får vi veta att de bjudit 3 000 000kr. Självklart blir ju säljaren jätteglad men vi ställer oss frågande till att de är beredda att betala utgångspriset trots bristerna i badrummet. Men de var de tydligen så inget husköp för oss denna gång.

Sen vidare i drömmen hade mamma bestämt och bokat in mig och isabell på lite spa. Trodde vi ja. Det bestod av läppförstoring samt bröstförstoring. Vi var på något privat ställe hemma i ett hus och isabell började. Jag ställde mig dock väldigt tveksam till det hela så innan drömmen var slut hann jag faktiskt inte med några ingrepp. Även om dessa bara bestod av lite sprutor och inte var något farligt alls.

Mycket andra skumma saker hände också med det har jag bara små flikar av. Tex var det en kille och en tjej som låg och hade sex i badkaret där jag skulle duscha. Isabell vägrade att låna ut balsam till mig så jag fick duscha utan. Å lite sånt.

Ja, ibland skenar fantasin verkligen iväg.
Godmorgon på er!


Kommentarer
Postat av: mamman

Men hur??!! Att du kunde få ihop att mamman skulle tillåta bröst&läppingrepp!!Tokfia!

2012-10-30 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0