1 september 2012

Idag är då dagen kommen som jag längtat så mycket till. Idag ska jag och Patrik lova varandra att det är vi, nu och för alltid. Idag ska vi gifta oss!!!! Kan ni tänka er. Det är helt underbart och samtidigt lite overkligt!

Lagom till denna dag vaknar jag såklart 05.30. Känns sådär inför kvällen men gissar att jag kommer va rätt uppe i vara så jag lär väl inte bli trött. I så fall får det bli många många kaffe till desserten.

Om en timme kommer min fina mamma å hämtar mig för ett första besök hos frisören. Sen väntar frukost med Emmie, Emelie och isabell. Tillbaka till frisören och sen fotografering, vigsel, middag och fest!

Det finns inget som kan förstöra denna dag! Idag är jag världens lyckligaste kvinna, och Patrik är världens lyckligaste man!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Och vi världens lyckligaste vänner!

2012-09-01 @ 07:25:16
URL: http://emlj.blogg.se
Postat av: Frida

Håller med Emelie, Det kommer bli en underbar dag!!

2012-09-01 @ 08:08:40
URL: http://frajdasroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0