Kursdags

Idag väntar kurs i Solna. Ska lära mig om företagsekonomi i projekt. Blir spännande!

Gjorde comeback på gymmet igår efter allt för långt uppehåll. Var jättekul och fick verkligen en nytändning. Var rätt skönt också att musklerna inte var helt förtvinade. Tvärt om, jag kände mig stark! Självklart fick jag sänka vikten på några övningar men den övervägande delen klarade jag faktiskt samma som i våras. Och än dock det var tungt satan. Svag träningsvärk i magen idag. Yes! Nu är jag igång. Det känns underbart. Får bli en tur imorn med efter jobbet. Succé!


Kommentarer
Postat av: Frida

Yeey vad du är duktig!!!

2012-09-20 @ 09:40:07
URL: http://Frajdasroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0