Och idag

Har vi testat en ny loppis. Den var inget att han minsann. Men nu vet vi det. Emmie och Herman har varit här på lite fika. Jag bakade havrekakor med choklad samt muffins med vit choklad och hasselnötter. Dom sistnämnda var helt klart godast!

Jag har också slöjdat idag. Har gjort om den sån dära sackosäck som man hade när man var liten ni vet. Nu blev det en sittpuff istället med nytt fint fodral. Toppen ju! Ibland är det bra att ha en mamma och pappa som sparar på en massa grejer på vinden.

Vi ligger i soffan nu å väntar på Kalle moraeus. Ikväll är det avsnittet från när vi var där och kollade. Ska bli spännande och kul att se.

Vad väntar till veckan då tro. Jo, träning skall hinnas me. Mycket av den varan hoppas jag på. Ska träffa bebis också. Och till Memira för en 3månadeskik av ögonen. På torsdag blir det middag med tjejerna, Emmie Emelie och Frida. Å i helgen väntar mer tjejmys då Emmie är gräsänka så vi passar på att inta lägenheten för god mat, dipp och en massa massa tjejsnack.

Ja ni förstår. Jag ska nog lyckas få även denna vecka att gå. Tjohej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så fin! Vad du kan!

2012-09-23 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0