Städat

Kom hem från jobbet strax efter 16. Hungrig och trött som en gnu satte jag i mig lite filmjölk innan jag tog tag i hemmet. Istället för att landa i soffan tog jag mig i kragen och begav mig upp på vinden för att hämta ner de kläder som fanns där. Sedan blev det sortering och rensning och ner packades dem sen i de nyinköpta plastbackarna. När jag ändå var i farten tog jag mig även an hallgarderoben samt några hyllor i vanliga garderoben också. Papper sorterades in i pärmar och det skapades en himlans ordning och reda. Nu har jag bara lite strykning kvar innan jag också får ta fredagsmys.

Imorn åker jag och älsklingen till stora sviten i Gävle och myser resten av helgen ❤


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad duktig du är!
Hoppas ni får en jättemysig helg!

2013-06-14 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0