Emil 6 månader

Idag fyller vår lilla älskling 6 månader. Det år helt galet vad fort tiden går. Tänk att jag inte jobbat på över ett halvår. Det känns ju också lite overkligt. 
Så, idag börjar det nya livet. Livet utan socker. Iallafall i några veckor. Har bestämt mig för att inte gå riktigt all in utan det jag vill är ju att bryta trenden med sockersug efter godsaker så jag kommer undvika sånt som glass, godis och kakor. Men frukt är också godis och det kommer jag inte utesluta. 
Laddade upp rejält med socker igår när det var våffeldagen så har fyllt på reserverna ordentligt nu. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fortsätt med uppdatering tack :) Kul att läsa ju! Puss

2014-04-25 @ 07:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0